Co do silnika,jezeli nie byl katowany na autostradach,nie przegrzany,to powinnien sie dobrze sprawowac.czeste usterki to uszkodzenie uszczelki pod glowica,ewentualnie pekniecie glowicy.nastepna usterka,ale moim zdaniem to ze wzgledu na zlej jakosci paliwo,to spalone tloki.nastepna usterka,rowniez powiazana z jakoscia tankowanego paliwa,to pompa paliwa,ktora na wolnych obrotach wprowdza silnik w male drgania.moim zdaniem jednak to bardzo udany silnik w tym modelu.dobra eksploatacja potwierdza sie w przebiegach 500tkm i wiecej.jezeli auto nie posiada dokumentacji przegladow/rachunkow/ksiazki serwisowej,to na ten przebieg trzeba wziasc duza poprawke.przy zakupie sprawdz stan zawieszenia,koncowki/aluminiowe drazki/jak i rowniez zawieszenie tylne,w ktorym sa glownie naderwane poduszki,pozdr _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( BMW seria 5 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.